Plugg och scandic

Herregud vilken dag, vilken vecka detta kommer bli! (Ett ohästrelaterat inlägg detta) Idag skulle gruppen vara på Scandic Klarälven i Karlstad kl 07.00 klockan ringde 04.00 och upp och hoppa då för att ta första bussen till Karlstad. Var inte så trött som jag trodde men Snövit blev missnöjd att jag gick upp och inte låg kvar med henne i sängen. 
 
På Scandic skulle vi göra en enkät undersökning på uppdrag av dom för vårat grupparbete. 
Men det gick inte sådär super bra att få in dom antal enkäter som vi ska göra, så dom andra i gruppen ska dit i morgon igen men 06.30. Dock har jag möte med en av lärarna angående förra grupparbetet så mitt ansvar i morgon är att memorera och anteckna hur man gör ett bra grupparbete och inlämning så vi slipper kompletering. Fördelen var att vi fick hotell frukost och det kan man inte tacka nej till eller?
Åkte tillbaka till Universitetet och började skriva på grupparbetet och skrev edt vi kunde skriva, dock mycket jobb kvar! På tisdag är det redovsining på scandic. Herregud. Kom hem vid 14 och tog mig en tupplur för jag var så himla trött, inte konstigt när jag hållt igång sedan 04. Så just nu sitter jag och skriver PM för seminariet i morgon. Sen ska det läsas i kursböckerna, ladda ner program för källhänvisning och förbereda allt för hemtentamen nästa vecka. Ja ni hör ju, fullt upp så idag fick stallet läggas åt sidan och snälla Marie tar honom idag. Men det är ändå snöstorm här, alltså verkligen snöstorm så hade ändå inte kunna göra något med honom.
 
Nej tillbaka till PM skrivandet nu så hörs vi säkert i morgon! (Funderar även på vad man ska skriva om på uppsatsen som är sista vi gör denna termin. Tips?)
/Lovisa
Foto/Film, Lovisas inlägg | |
Upp