Vila

Nu var det ett par dagar sen jag skrev något! Sensei löslongerades i torsdags men han hade inte så mycket energi så det blev inte så mycket springa.
 
I fredags fick han sin massage, det gick överförväntan bra (alltså med hans muskelatur och vad hon hittade) otålig var han då det var mycket rörelse i stallet och då blir han lite stressad, men inget sånt som går att träna bort! Nackdelen är att jag försöker vara ute medans det är ljust och åker mellan 11-13 tiden och då är det oftast bara jag i stallet så han är ju bara van att vara själv i all hantering osv. Men det löser sig så småning om också!
 
Han fick vila i lördags och söndags efter massagen, för att kunna smälta det som hänt och känna lösgjordheten i rumpan utan några knutor. Idag fick han vila också då jag hade grymt ont i magen och kunde knappt sova i natt heller, så det blev ingen föreläsning för mig idag i skolan. 
 
I morgon blir det en längre dag i skolan, först föreläsning och sen 14.30 ska jag och mina gruppmedlemar till scandic och prata med dom då vi alla gör ett arbete med dom. Så efter föreläsningen så blir det att sitta i skolan och plugga. Tack och lov, kanske kan komma igång ordentligt med att plugga! Jag fattar inte att det ska vara så svårt att börja plugga och följa den plan man har? Men har pratat med en kompis här i stan som också pluggar, fast annat program, så vi ska hjälpa varandra med pluggkvällar osv så det blir bra!
/Lovisa
 
 
Lovisas inlägg, Stallet | |
Upp