Jogg

Idag åkte jag ut och joggade Fanta lite, skrittade fram på asfalt och gick sen emot kråklund och travade halva vägen i jogg tempo, låg form och bara sträcka ut och jag tror hon tyckte det var riktigt skönt. Hon lyssnade super bra och hade bra tempo. Lite tittig men blåste storm och hon har inte varit ute helt själv på länge heller.
 
Skrittade hem på asfalt igen, tycker det är viktigt att variera underlaget på hästar så att senor och ligament stärks. Så mycket mer gjorde jag inte. Inte direkt så mycket att skriva heller hehe. I kväll ska jag knåpa ihop ett litet inlägg om träningen, för nu ska jag laga mat, ta ur tvättmaskinen och sen åka och släppa ut hundarna för att sen rulla mot Karlstad och föreläsning idag igen. Har redan läst ut boken som föreläsningen är om och har även läst igenom powerpointen som läraren kommer använda sig utav så känner mig förberedd. 
 
Renskrev också från föreläsningen igår medans det är färskt så jag har materialet klart. Känns skönt!
 
Vi hörs ikväll.
 
/Lovisa
Lovisas inlägg, Stallet | |
Upp