2017

Gör väl som alla andra och önskar er alla ett gott nytt år!
 
Firade mitt nyår med Linnéa hemma hos henne med god mat, lite drinkar och väldigt trevligt sällskap. Blev en lugn kväll och på tolv slaget var det den obligatoriska nyårskyssen så hennes katter fick den av mig ;-) Stod och kollade på fyrverkerierna över sjön, hade ju verkligen första parkett och såg alla som sköts i karlskoga. Men lite ont gjorde det med tanke på alla djur som är skotträdda.. 
 
I år tänker jag faktiskt inte göra en sammanfattning av året som gott, men det har varit ett toppen år och det jag är mest glad över är att ha kommit bort ifrån mitt jobb, har aldrig mått bättre! 
 
Nu inleds äntligen året när Sensei ska ridas in, längtar såå mycket så jag studsar här hemma. Bara ca 7 månader kvar... Efter sommaren. Låt det gå fort!
 
Snyggingen igår.
/Lovisa
Lovisas inlägg, Stallet | |
Upp