Sömn

Hejsan!
Glömde helt bort att blogga igår. Lovisa la ju upp lite bilder från photoshooten igår så ni fick se. Så otroligt fina bilder! Lätt bästa fotograferna! Mer bilder kommer så småningom så håll utkik :)
 
Igår testade jag sushi för första gången också. Vet inte riktigt än vad jag tyckte haha. Vissa saker va helt okej, andra inte. Men kul att testa iallafall!
 
 
 
*Behind the scenes* 
 
Skulle egentligen följa med Lovisa och hennes mamma på Noramarknaden idag men sov typ 2-3h inatt så stannade hemma och sov vidare.
 
Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så Lovisa och jag kan åka till stallet.
Idag ska vi rida ut en sväng på Frippe och Calle vilket ska bli superskoj. Tänkte att vi skulle rida bort till Lunedet. Det är så himla fina ridvägar där! 
 
Våran uteritt får ni läsa mer om senare idag. Nu ska jag och Siggen mysa lite ♥
 
 
 
/Emma
 
 
 
Emmas inlägg | |
Upp