Update

Hejhej alla!
Glömde ju helt bort att skriva om våran uteritt. Tur att Lovisa skrev lite om det iallafall.
Vi red ju till Lunedet och tillbaka och hästarna var jätteduktiga. Frippe fjanta som vanligt och Calle förstår ingenting stackarn haha. 
Det är så kul när Frippe börjar backa o hålla på. Calle förstår verkligen ingenting. Han backar lite han med och kollar på Frippe typ och sen springer han förbi i smått panik och går först istället haha. Sen så trycker dom sig oftast mot varandra när dom blir rädda för något så Lovisas och mina ben klämms ihop och vi krockar och håller på haha. Tur att dom är så snälla mot varandra. För dom kan verkligen gå PÅ varandra utan att dom bryr sig, sötisarna ♥
 
 
Lör-mån var jag och Robin hundvakt åt Robins mammas hund, Selma. Så lördag till söndag sov vi i Storfors (därför jag inte uppdaterat något. Sen Söndag till måndag tog vi med Selma hit till Karlskoga och sov här istället. I måndags jobbade ju Robin så jag hade hundarna själv. Var med min bror Marcus och hjälpte han lite i hans nya lägenhet, sen gick jag barkbanan med hundarna och lite sådär. Senare på kvällen skjutsade Marcus mig till Storfors så var jag och hundarna där tills Robin slutade jobbet.
 
Testade också att göra Churros igår och det blev supergott! 
Churros är en spansk dessert. Degen är typ samma som munkar bara att man gör dom raka och sen friterar och rullar i socker och kanel. Hur enkelt och gott som helst!
 
 
 
 
Idag hörde Soffan av sig och skrev att hon var hemma och hälsade på så det var givetvis ett måste att hänga med henne. Saknat henne såååå!
Hon och Kasiia hämtade upp mig och så lämnade vi Sigge hos mamma o pappa innan vi åkte ut till Soffans pappa. Påvägen dit stannade vi och hälsade på Angelica i Rosensjö också. Pussade lite på älskade Vippen innan vi drog vidare.
När vi kom till Soffans pappa så tog vi flotten till Lunedet och köpte glass. Sen lite senare så käkade vi grillat och pratade ikapp massor. Hur mysigt som helst!
Dom var tvunga att åka tillbaka till Stockholm redan ikväll men vi fick ju iallafall en em/kväll tillsammans med massa prat och mys. 
Nu ska jag och Sigge städa lite och sen kolla på film och vänta på att Robin ska komma hem från jobbet. Hörs mer imorgon!
 
 
 
 
 
 
/Emma
 
 
 
 
Emmas inlägg, Hästarna, Stallet | |
Upp