Uppe med tuppen

Ja nu när skolan börjat går jag upp strax innan 06 på morgon, dels för att hinna få ut alla hundar (är hund och husvakt till tisdag), mata dom, få i mig frukost, hem till min lägenhet och ge katterna frukost och säga god morgon till dom. Ja jag vet att jag är lite knäpp med mina katter, men dom är vana att få frukost och morgon mys. Snövit klarar inte av att vara utan mig länge heller. Sitta hemma en stund och umgås med dom och sen åka till skolan.
 
Idag tänkte jag svänga förbi stallet påvägen och mocka, fylla hö och kraftfoder så är det gjort tills jag ska hem, kommer vara lite stressigt då jag slutar 15.00 och ska träna 17.30 och åker ifrån Karlstad så tar ca 40 min hem bereonde på trafiken. 
 
Igår tömkörde jag Fanta lite, hon kändes inte helt 100, knackig, kort steg och låg på bromsen hela tiden. Vet ej om det är att hon växer eller om hon tappar tänder. Får se hur hon är idag.
 
Här kommer lite fler bilder ifrån när vi fotograferade Fanta!
Emma får lägga ut fler bilder på henne och Fanta om hon vill det. I helgen åker Fanta hem till Ingela och kommer bli så ensamt utan henne lilla Fantis ♥
 
Försöker höra av mig efter träningen idag! Har nämligen inget internet där jag är husvakt haha. Men det är skönt, läser bok och pluggar. 
/Lovisa
Fotografering, Lovisas inlägg, Stallet | |
Upp