Höst, snö och utbränd

Hej i höstmörkret!
 
Här är det bloggpaus från bådas sidor, vi båda är på samma del utav livet där vi båda har fått en omskakande vardag som gjort at våran utbrändhet gett sig till känna. Därav har ingen av oss kravet på bloggen utan vi båda vill komma på fötter igen, starkare och bättre än innan! 
 
Nu till lite små info, Jag och Sensei har inte gjort så mycket sista tiden. Har varit ute på lite promenad i höstmörkret med både reflex och pannlampa för första gången. Och han gör inte mycket väsen av sig. Vi skulle till Husaby med Honey och vi började lasta i godtid - tyckte vi, men där stod vi 1 h innan vi skulle vara där och fortfarande ingen häst på. Gav upp och ringde och fick ställa in tiden. Både häst och vi människor var mörbultade, omtumlade och skadade. Så såmycket mer än så har det inte hänt. Rätt mycket i skolan med studie besök, seminarium och omtentor och sen hinna plugga för denna kurs mm. Blivit rätt långa dagar och sena kvällar, nåja säng vid 21 är väl inte så sent. Men jag måste hinna få minst 8 h sömn per natt för att ta mig upp ur sängen, så för mig handlar det om att räkna och planera in i minsta minut, sekund, för att orka dagen efter. Men det går åt rätt håll. Spenderat mycket tid hos mina föräldrar och haft jätte mycket roliga dagar och gjort mig gått i själen. Sitter nu med tända ljus och trötta katter - som självklart är med till mamma och pappa. Tänt Harmoni rökelse och ska ta på ett avsnitt av en serie som jag snart kollat klart på.
 
Trevlig söndag! :)
/Lovisa
Lovisas inlägg, Stallet | |
#1 - - Sätilaryttaren.se:

jag hoppas inte att ni är allt för utbrända utan snart är tillbaka igen <3

Svar: Vad go du är! Jag börjar bli bättre och hoppas Emma snart är bättre :) <3 /L
Lovisa och Emma

Upp