God morgon

Det borde vara olagligt att gå upp såhär tidigt. Men nu sitter jag på bussen till skolan då måndagslektionen flyttades till idag, inte gått upp såhär tidigt den jag jobbade och jag är helt slut. Men men.

För någon dag sen red jag Zorro, jag blev helt glad att jag har fått tillbaka min ridning, dock red jag han med unghästridning så det kommer jag få öva bort. Men ska sno han och träna för Susanne någon gång också haha.

Igår longerade jag Sensei på kvällen och tog på gummisnodd så han börjar träna rätt, han var inte helt nöjd och la tungan över bettet samt tog in deltat i munnen, så nu blir det snokrem på så han inte får in det i munnen och drar så hans tänder blir skadade! Men för övrigt skötte han sig bra, ibland stannar han och försöker gå in men då får man vara snabb att korrigera honom.

Idag får vi se vad som händer med han, men planen är att försöka hinna rida Honey med då Erica blivit sjuk. Men vi höres!
/Lovisa

Lovisas inlägg, Stallet | |
Upp