Höstbilder

Hej hej!
 
Tänkte dela med mig av lite bilder som Eve fotade i går på Sensei och mig. Eve och Isa kom och fotade samt var Marie med på sina 3 hästar och fotade dom. Blev en kalas dag trots att lillen var lite otålig och i slutet inte kunde stå still.
 
Men först tänkte jag bjuda på en bild som Eve fotade 8 Januari i år på honom så kan ni få se skillnaden!
Världens minsta häst ♥
Nu till gårdagens bilder:
Här kommer ni till Eves hemsida! Visst blev det fina höstbilder på honom? Han är rätt stor och när jag ser på bilder såhär så ser man vad stor han är emot mig. Och han är 1,5 år! Läste igår en annons om en "stor" 2 åring som var till salu, den var 142 cm och det kan jag säga har Sensei paserat för läänge sen, så vad är han då, en jätte? Veterinären gissade att han blir runt 175 i mankhöjd!
/Lovisa
 
Stallet | |
Upp