Influensa

Blir ett par extra dagar med Fanta, tur i oturen då jag åkt på kraftig influensa och har ont i hela kroppen osv. Tur snälla Emma kan rida henne dom sista dagarna! Kommer sakna henne enormt och det gör ont i hjärtat att hon ska åka.. men jag vet ju att hon inte flyttar långt och att jag får komma och rida sen tävla nästa år.

Nästa år är målet 4 års kvalitén med henne och det ska bli så kul! Så vi har 11 månader på oss att förbereda henne, Emma hoppa mer och jag finlira dressyren för det ska både följa med gångartsdiplom och hopp diplom ;-) Fina Fanta! Helst hade jag behållit henne och Sensei när han kommer hem. Vi får helt enkelt se vad tiden avgör!

Nu sitter jag med en nytänd brasa och vitamin well care och ska strax ge hundarna mat.

Så om någon har ett dunder tips på hur man ska bli frisk får ni lämna det i kommentarerna tack!
/Snoriga Lovisa

Lovisas inlägg | |
Upp